04.11.2022 / 10:39.
            
        “Zamonaviy jamiyat uchun zamonaviy ta’lim”ni joriy etish pedagoglardan boshlanmoqda
        
Bugun Toshkent shahrida Finlandiya ta’lim metodikalarini o‘qitishga qaratilgan o‘quvlar boshlandi. O‘quvlarga 14 ta tayanch maktablarining 140 nafar o‘qituvchilari, hududiy malaka oshirish markazlarining 40 nafardan ortiq trenerlari va metodistlar,...
        31.10.2022 / 01:26.
            
        Yunusobod tumanida  "Besh tashabbus olimpiadasi" 2-mavsumi doirasida navbatdagi "Yosh kitobxon" tanlovining tuman bosqichi o‘tkazildi
        
“Kitob seni hali sen ko‘rmagan dunyoga olib boradi, sen eshitmagan so‘zlar aytadi” Gertsen. Kecha kitobxon bo‘lgan yoshlar bugun ishtirokchi, ertaga esa g‘olib boʻlishlari aniq. Chunki ular dastlabki qadamni tashlab, millionlagan yoshlarni o‘ziga...
        31.10.2022 / 10:23.
            
        
        31.10.2022 / 10:20.
            
        Rossiya maorif vaziri Toshkent shahridagi 5-maktab faoliyati bilan tanishdi
        
Bugun Xalq ta’limi vaziri Baxtiyor Saidov hamda ayni vaqtda O‘zbekistonda bo‘lib turgan Rossiya maorif vaziri Sergey Kravsov poytaxtimizdagi 5-umumta’lim maktabida bo‘ldi. Mehmonlar ushbu ta’lim muassasasida o‘quvchilarning sifatli ta’lim olishi...
    
        03.11.2025 / 09:44.Yunusobod tumani 206-sonli davlat maktabgacha ta’lim tashkilotida “Yo'l qoidasi — umr foydasi!” mavzusida mashg'ulotlar o‘tkazildi
    
    
    
        03.11.2025 / 09:40.Yunusobod tumanidagi “Nurli kelajak” nomli 43-sonli davlat maktabgacha ta'lim tashkilotida ham “Kelajak soati” loyihasi doirasidagi mashg'ulotlar yuqori saviyada tashkil etildi
    
    
    
        03.11.2025 / 09:36.Yunusobod tumanidagi “Toychoq” nomli 1-sonli davlat maktabgacha ta’lim tashkilotida “Yo'l qoidasi — umr foydasi!” mavzusida mashg'ulotlar o'tkazildi
    
                









                    
                    
                    
                    
                    
                    
                   
                   
                


                   
                        







